čtvrtek 28. dubna 2016

Prsa a dresscode

Mé funglnágl nové pracovní oblečení, jež laskavě poskytuje coby dresscode svým zaměstnancům obchodní řetězec Supermarket je úžasné. V létě krásně hřeje, v zimě příjemně chladí a nadto je extrémně slušivé, což mi sdělilo několik mých nových kolegyň nezávisle na sobě. Specielně bych rád zmínil vskutku nezanedbatelnou pochvalu od prsaté Evy z oddělení ovoce/zelenina, jejíž bradavky zvící řádných broskvových pecek, jsou patrné i přes dvě červená pracovní trička.

Její neustálá prostořekost, hlasité klení a k tomu zvláštní lesk v očích doprovázený pohledem, který si nedovedu vysvětlit, mne ustavičně vyrušují ve svědomité digitální evidenci lentilek, krupice a drcených paprik. Přičítám to jedině mým (zatím ještě čistotou zářícím) červeným montérkám a nedbale elegantní šedé balonové bundě – to vše se žlutěskvoucím emblémem názvu společnosti (a po dnešku mírně upatlané od sirupu, jenž po mé zbrklé manipulaci s VZV padal na mne z výše svého regálu u stropu dobré čtyři vteřiny). Eva z oddělení O/Z se smála až jí prsa skákala a já ve spravedlivém rozhořčení jsem se na ni obořil se slovy „Jenom samý prsa, prsa, prsa! To jsi celá ty!“ Ještě k večeru, při přípravě nových cenovek akčního zboží na tento týden, na mne neustále pokřikovala prohýbajíc se smíchy „Prsa, prsa, prsa!“



Žádné komentáře: